Garbarnia Kurów - strona nieoficjalna

Strona klubowa
  • Zapraszamy na oficjalną stronę klubu: http://garbarniakurow.pl. W serwisie futbolowo głównym naciskiem będzie teraz sport w Kurowie i ciekawostki ligowe.
  •        

Mini-Chat

Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Ostatnie spotkanie

Nie wprowadzono danych o ostatnich meczach.

Logowanie

Zaprzyjaźnione kluby

Aktualności

Końcowa sytuacja w klasie A

  • autor: Pietras1988, 2013-04-07 13:30

Aktualizacja: 25.07

Klasa okręgowa: ...Pogoń/Perła Lubartów 29, GKS Niemce 25, Tajfun Ostrów Lubelski 24

Grupa I: ..., LKS Stróża 56, Płomień Węglinek 51, Perła Borzechów 51, Stok Zakrzówek 45, PotokWielki Osinki 44, LKS Kowalin 41, GKS Gościeradów Ukazowy 40, Tęcza Kraśnik 36, Kamex Polichna Pierwsza 28, Dzierzkowice Terpentyna 25, Orzeł Urzędów 24, Sygnał Chodel 15, Roztoczanie Chrzanów 9

Grupa II: ..., Mazowsze Stężyca 53, Wisła II Puławy 52, Wilki Szczekarków-Kolonia 52, Żyrzyniak Żyrzyn 48, KS Góra Puławska 47Puławiak Puławy 37, Amator Rososz 36, KS Drzewce 34GARBARNIA KURÓW 34, Poraj Kraczewice Prywatne19, Draco Kowala Druga 19, Bobry Karczmiska Pierwsze 18, Orły Kazimierz Dolny 10

Grupa III: ..., Tur Milejów-Osada 55, Błękit Cyców 53, Vir Dorohucza 45, Ludwiniak Ludwin-Kolonia 45, LKS Skrobów 43, Wodnik Stary Uścimów 39, KS Nasutów 36, Zawisza Garbów 27, GKS Abramów 26, GLKS Michów 25GKS Niedźwiada 23, Huragan Siostrzytów 23, LKS Trawniki 21

Grupa IV: ..., Avenir Jabłonna-Majątek 54, LKS Wierzchowiska Pierwsze 49, KS Bogucin 42, Głusk Lublin 40, Legion Moszna-Kolonia 33, Motor II Lublin 30, KS Ciecierzyn 29, Madjan/Marina Lublin 25, LKS Kamionka 23, Rohland Tuszów 21, Sygnał Lublin 19, Świdniczanka Świdnik Mały 35 (rezygnacja po sezonie), Lublinianka/Wieniawa II Lublin 58 (rezygnacja po sezonie)

Klasa B - grupa I: Wodniak Piotrawin 26/52...

Klasa B - grupa II: Ruch Popkowice 26/53, Piotrcovia Piotrków-Kolonia 26/52...

Klasa B - grupa III: Błękitni Dys 18/47, Serokomla Janowiec 18/42...


  • Komentarzy [171]
  • czytano: [6587]
 

autor: ~pietruś 2012-08-20 13:49:41

avatar Na 100% mecz z wisłą w niedziele?


autor: Pietras1988 2012-08-20 14:12:41

Profil Pietras1988 w Futbolowo W niedzielę o 11, chyba, że coś nieoczekiwanego się zdarzy, w co wątpię.


autor: ~Piotrek 2012-08-20 22:26:34

avatar No na 100%, bo pierwsza Wisła gra w sobotę mecz wyjazdowy tak więc rezerwy w niedzielę o 11:00. Chyba na bocznej płycie stadionu. Wcześniej mówiło się o płycie głównej, ale chyba jednak boczna.


autor: ~krzycho 2012-08-27 15:01:09

avatar ks drzewce ida na mistrza i hop do wyzszej ligi.


autor: ~boberek 2012-08-27 18:10:24

avatar zobaczymy za tydzień czy pójdziecie na mistrza ;)


autor: Pietras1988 2012-08-27 18:16:49

Profil Pietras1988 w Futbolowo Drzewce mnie pozytywnie zaskakują, Bobry też (czytałem, że przegraliście przez jednego z Waszych piłkarzy), więc ciekawie się zapowiada ta liga...


autor: ~boberek 2012-08-27 19:26:42

avatar prawda bo dostać 2 żółte za dyskusje z sędzią przegrywając tylko 2:1 i być lepszą drużyną.


autor: ~haha 2012-08-27 22:47:07

avatar przegrali 8:3 ale byli lepszym zespołem :D dobre sobie ;D hahha


autor: Pietras1988 2012-08-27 22:52:19

Profil Pietras1988 w Futbolowo @haha: czytaj co on napisał, byli lepsi wg niego do momentu czerwonej kartki (wtedy było tylko 2:1)


autor: ~boberek 2012-08-28 09:29:07

avatar ta czerwona kartka całkowicie odmieniła obraz tego meczu zawodnicy z Żyrzyna poczuli że mają szanse wygrać i coraz śmielej atakowali a nam właśnie brakowło tego jednego zawodnika


autor: ~neutralny (KSP) 2012-08-28 19:08:17

avatar Dziwi mnie jedna rzecz: czemu, wg terminarza, Wilków w tej rundzie aż bodajże 11 z 13 meczy ma grać w roli gospodarza? Co się na to złożyło, wie ktoś może?
A odn. "zamieszania" z grupami w B-kl., to powiem tak: jak na moje oko, to jak to często bywa w centrali związkowej (w tym przyp. LZPN) w różnych dziedzinach sportu, tak i tu, czyli do IV ligi powiedzmy wszystko doglądane jest w szczegółach, okręgówka - tu raczej także unikają "niejasności". Z A-kl. wygląda to trochę gorzej (m. in. przez to, że nieraz właśnie dochodzą nowe ekipy i trzeba zmieniać układ teryt. niekt. grup), ale choć nie ma tu takich "jaj", z jakimi mieliśmy do czynienia w przyp. B-klas! Po prostu chyba do tych nikt nie przykłada "większej wagi" i w związku kierują się zasadą: "Jaka liga, taka organizacja"...


autor: ~boberek 2012-08-28 20:25:59

avatar Ponieważ po rundzie jesiennej wilków będzie stadion remontował i przez tą grają mecze u siebie
.


autor: ~anonim 2012-08-30 08:47:04

avatar Witam. Szkoda , że nie przyjechała od Was ekipa do Końskowoli wspomóc kibiców KKS-u


autor: Pietras1988 2012-08-30 11:17:15

Profil Pietras1988 w Futbolowo Nie ma już tej zgody od kilku lat, chyba, że nie wiem o czymś nowym...


autor: ~Powiślak 2012-09-02 00:14:31

avatar Żałujcie w takim razie, bo dobrą mają ekipę u siebie i na wyjazdach.


autor: ~olej_nick 2012-09-06 12:54:35

avatar Amator Ryki , to jakaś pomyłka. KS Amator Leopoldów - Rososz !!


autor: Pietras1988 2012-09-07 22:38:53

Profil Pietras1988 w Futbolowo Tak się składa, że siedziba jest od tego roku w Rykach, więc Ryki (tak samo jak Poraj i Wilki mają inną nazwę niż siedziba klubu)


autor: ~anonim 2012-09-08 10:41:12

avatar Witam. Czy może ktoś obiektywny napisać, dlaczego Kurów gra tak słabo ? Jaki jest tego powód ? braki kadrowe ? sami juniorzy ?
Pozdrawiam i życzę powodzenia w lidze.


autor: KOKOSZ. 2012-09-08 12:23:29

Profil KOKOSZ. w Futbolowo Nie moja działka, ale chyba powinno używać się takiej nazwy, jaką klub podaje, a nie tworzyć własne (tym bardziej, że w terminarzu i tabeli autor używa poprawnych). Stadion Ruchu Radzionków, a do całkiem niedawna także siedziba tego klubu mieści(ła) się w Bytomiu. Nie spotkałem się nigdy z określeniem "Ruch Bytom".


autor: KOKOSZ. 2012-09-08 17:54:03

Profil KOKOSZ. w Futbolowo Poza tym, nie wiesz Pietras przypadkiem, jakim wynikiem zakończył się wczorajszy mecz trampkarzy Garbarnia - Michów? Pozdrawiam :)


autor: Pietras1988 2012-09-09 00:16:46

Profil Pietras1988 w Futbolowo Tylko w termsie i tabeli, to wystarczy, niech się cieszą :P. Jeśli chodzi o trampków, to tak jak z Wami, przegrana 3-6. Co do ostatniego meczu seniorów to braki kadrowe, wielu pracuje (mała frekwa na treningach), poza tym przez odejście podstawowych obrońców spowodowało przejście naszego kapitana do obrony, do tego grają juniorzy...


autor: ~olej_nick 2012-09-09 19:25:53

avatar Siedziba klubu jest w Rososzy , adres do korespondencji jest jedynie w Rykach...


autor: Pietras1988 2012-09-09 23:41:33

Profil Pietras1988 w Futbolowo Oki, zmieniłem...


autor: ~krzycho 2012-09-10 12:56:16

avatar ks drzewce -4 kolejny wygrany mecz.ida na mistrza.i hop do wyzszej ligi.za tydzien trudny wyjazd do stezycy.to moze byc 1 powazna weryfikacja.


autor: Pietras1988 2012-09-10 22:36:36

Profil Pietras1988 w Futbolowo sądzę, że Drzewce na koniec sezonu zajmą około 6-7. miejsca


autor: ~anonim 2012-09-12 09:22:55

avatar drzewce mieli samych słabych niech zagraja z lepszymi to z lidera spadna


autor: ~krzycho 2012-09-12 19:51:30

avatar a ci lepsi to kto.


autor: ~do krzycha 2012-09-13 11:32:32

avatar "Ks drzewce w okręgówce"?! To mógłby być chyba kawał sezonu co najwyżej... Takie 'bajki' to możesz dzieciakom z przedszkola opowiadać, bo tylko oni mogliby się na to wkręcić, ale nie prawdziwi kibice na pewno! Aby patrzeć na ich starcia z Wisłą II, Wikingiem, Stężycą czy Górą P.; powiedzmy, jeśli uda im się w tych meczach coś ugrać, to wtedy pogadamy... Nie wiem, czy kojarzysz, ale bodaj KOWALA w poprz. sezonie też zaczęła dobrze (chyba 3 pierwsze wygrane), a potem bardzo długo nie mogła zdobyć nawet punktu! Z Drzewcami raczej tak nie będzie, ale przewiduję, że skończą max. koło tych miejsc, o których Pietras wspomniał powyżej...


autor: ~krzycho 2012-09-13 17:22:23

avatar no coz to jest sport.poki co wygrali 4 mecze z rzedu.strzelili 9 bramek.starcili 1.i 2 mecze grali na wyjazdach.robi wrazenie.robi.i tu nie ma dyskusji.sa poki co liderem.tyle i az tyle.


autor: Pietras1988 2012-09-14 00:47:43

Profil Pietras1988 w Futbolowo Zgadza się, Draco było w czołówce po pierwszych kolejkach, grało wtedy ze słabymi drużynami, bodajże po porażce z nami balonik pękł. Nie życzę źle Drzewcom (nic do nich nie mam poza bramkarzem, którego nienawidzi cała liga), ale nie oszukujmy się - rezerwy, Wiking i Mazowsze mają mocniejszy skład. Puławiak mimo odejścia kilku graczy i porażki z Drzewcami także powinien być przed nimi, Wilki, Góra i Żyrzyniak raczej też. Niewiadomą jest Amator, więc sądzę, że Drzewce mogą być nawet na dziewiątym miejscu pod koniec. Jeśli chodzi o nas, to z taką grą jak ostatnio możemy nawet przegrywać z najgorszymi zespołami...


autor: ~anonim 2012-09-14 07:48:11

avatar pietras jak można oceniać grę zespołu na podstawie poprzedniego sezonu ? śmieszą mnie twoje dywagacje na temat miejsc w tabeli , ponieważ nie widziałeś jeszcze gry większości drużyn wiec jakie masz podstawy do tego żeby określać kto przed kim a kto za kim ? nie rozumiem tego podejścia , nie zmienia to faktu że drzewce mimo to ze są liderem nie bedą faworytem w spotkaniach z mazowszem czy wisłą ale czy żyrzyniak albo viking są od nich mocniejsze w tamtym sezonie tak nie było


autor: ~krzycho 2012-09-14 08:19:56

avatar ok.zgoda wszystko zweryfikuje boisko.poki co drzewce sa liderem.i to nie podlega dyskusji.pietras czemu piszesz ze bramkarza drzewiec nienawidzi cala liga.widzialem go kilka razy.jego gra robi wrazenie.


autor: ~adin 2012-09-14 08:43:03

avatar Z Amatorem damy radę, wczesniejsze mecze były przypadkiem. Oni nie grają nic. Jak nie znimi, to z kim wygramy ?


autor: Pietras1988 2012-09-14 13:43:43

Profil Pietras1988 w Futbolowo Anonimie, w tamtym sezonie Drzewce grały słabo, bardziej efektywnie i widowiskowo Wiking z Żyrzyniakiem. Akurat Wikinga w akcji widziałem i to nasze 5-0 u nich to nie był przypadek, bo powinniśmy przegrać więcej... Co do Wikinga, to przegrali z Wisłą niezasłużenie (mieli więcej akcji, ale samobój na początku okazał się kluczowy).

@krzycho: w meczu z nami po pierwszej połowie pokazał naszym kibicom środkowy palec i wszedł na trybuny jak gdyby nigdy nic. Ma szczęście, że nie dostał strzała z liścia albo piąchy, chociaż niewiele brakowało. Na innych meczach w ciągu ostatnich lat też pajacował.

@adin: to nie był przypadek, od każdego z czterech zespołów byliśmy zdecydowanie gorsi. Każdy kibic Garbarni wie jakie są powody.


autor: Pietras1988 2012-09-14 13:45:26

Profil Pietras1988 w Futbolowo Amator na pewno się osłabił, ale to mimo wszystko spadkowicz, a my zagramy bez dwóch graczy z podstawowego składu. W poprzednim sezonie nie bałem się żadnego meczu i byłem dobrej myśli, ale w tym sezonie nie ma podstaw do bycia optymistą...


autor: ~krzycho 2012-09-14 16:40:01

avatar pietras no to faktycznie z tym palcem i wejsciem na trybuny to kuriozum.ale lapac pilke umie.kiedys gmoch powiedzial ze bramkarz i lewoskrzydlowy o najwieksi ...... druzynie.a o tomaszeskim mowil ze zaczynal rozgrzewke pol godziny wczesniej by spokojniejszy zaczal mecz.


autor: ~Animal 2012-09-16 12:48:42

avatar Witam. Viking w zeszłym sezonie "pobierał" lekcje gry w A klasie. W tym sezonie widać efekty bo bramki wpadają a i w defensywie 3 z pięciu meczów na zero. Ale oprócz dwóch pierwszych kolejek z potęgami nie graliśmy. Najbliżsi rywale zweryfikują siłę Vikinga. W zasadzie drużyna ta sama co w poprzednim sezonie + jedno wzmocnienie... ale jakie 7 trafień jak do tej pory no i zebrane doświadczenie... zobaczymy. Do zobaczenia na boiskach


autor: ~kibic 2012-09-16 17:58:15

avatar JAKI WYNIK MECZU ? JEST PRZEŁAMANIE WRESZCIE?


autor: ~do kibica 2012-09-16 18:45:26

avatar wygrana 5:3 w koncu !!
teraz spadnie chociaz troche cisnienia z chlopakow


autor: ~saramata 2012-09-18 16:00:31

avatar cos się stało że poraj wygrywa ?


autor: Pietras1988 2012-09-22 22:15:51

Profil Pietras1988 w Futbolowo Tego nikt nie wie, aczkolwiek w kilku sparingach z rzędu strzelili 8 bramek...


autor: ~krzycho 2012-09-24 07:45:12

avatar ks drzewce 5 wygrany mecz.na 5 granych.czy jest 2 taki klub w europie.garbarnia idzie gore.brawo.


autor: ~Animal 2012-09-24 20:41:41

avatar Barca, Twente... heh


autor: ~Beka 2012-09-25 11:25:34

avatar Tecza Zagorze i Skrobów maja po 6 meczach komplet,Górnik 1979 Łeczna po 5 komplet :)))


autor: ~Beka 2012-09-25 11:27:53

avatar a jak tam nowe wmocnienia w klubie sie spisuja Pietras? graja cos chłopaki ? wkomponuja sie?


autor: Pietras1988 2012-09-25 19:48:13

Profil Pietras1988 w Futbolowo Dwóch braci grają z meczu na mecz coraz lepiej - szczególnie Michał, który strzelił po jednej bramce w każdym z dwóch ostatnich meczów. Sebastian też nabiera pewności, wąwolnicki obrońca także. Dwaj pierwsi grają ostatnio w podstawowym składzie (Sebastian wszystkie mecze zaczął w podstawowym). Konrad ładnie ostatnio zagrał w bramce.


autor: ~Beka 2012-09-26 11:08:14

avatar a co to za chłopak z wawolnicy?


autor: ~Beka 2012-09-26 11:13:50

avatar pietras a ty wogle to grasz w piłe???


autor: Pietras1988 2012-09-26 12:35:24

Profil Pietras1988 w Futbolowo @Beka: Łukasz Figura; jeśli chodzi o mnie, to nieraz pogram sobie rekreacyjnie


autor: ~he 2012-09-30 13:41:00

avatar Mazowsze-Wisla 2-0 i juz tlumaczenie ze Wisla grala bez kilku juniorow i zaciagu z pierwszej ekipy hahah chyba wiedzieli ze nie zawsze bd mogli brac juniorow ktozy maja swoje mecze jak i pierw zespol ;p


autor: ~Animal 2012-10-01 07:18:03

avatar Cóż to za liga?! Tydzień temu Góra demoluje Mazowsze, tydzień później Mazowsze ogrywa Wisłe a Poraj Góre. Wychodzi na to, że Poraj powinien za tydzień zniszczyć Wisłe heh P.S. Cała 7 kolejka zagrana pod Vikinga :-)


autor: ~krzycho 2012-10-01 14:03:11

avatar no coz animal masz racje.wszystko jest mozliwe choc podzial na gorna i dolna czesc tabeli wyrazny.ale sportr na tym poziomie to jednak przede wszystkim zabawa.


autor: ~anonim 2012-10-03 18:53:24

avatar właśnie nie ma podziału


autor: ~krzycho 2012-10-05 12:37:12

avatar a moim zdaniem 5 ostatnich druzyn w tabeli wyraznie odstaje.


autor: Pietras1988 2012-10-05 14:09:19

Profil Pietras1988 w Futbolowo Według mnie jest podział, ale na dwie siódemki. Szczerze mówiąc spośród drużyn, które z nami grały jedynymi dominatorami byli Wikingowie i to moim zdaniem jest teraz główny faworyt do mistrzostwa.


autor: ~Animal 2012-10-07 16:13:07

avatar Viking - Draco 3:1


autor: Pietras1988 2012-10-07 16:24:10

Profil Pietras1988 w Futbolowo wiem, gratuluję


autor: ~Piotrek 2012-10-07 18:28:10

avatar Ludzie rezerwy Wisły w 13 do Stężycy pojechały samymi rezerwami faktycznie. I porażka.
Dziś akurat demolka na Poraju 6:2, bo skład był mocniejszy. W tej lidze od składu zależy wiele.


autor: Pietras1988 2012-10-07 19:12:17

Profil Pietras1988 w Futbolowo ja powiedziałbym, że bardziej od ilości imprez ;)


autor: ~Piotrek 2012-10-07 21:00:32

avatar W wypadku drużyn pozostałych to prawda. W wypadku Wisły raczej ciężko mówić o imprezach bo chłopaki mają inne plany i zamierzenia.


autor: Pietras1988 2012-10-07 21:03:07

Profil Pietras1988 w Futbolowo zgadza się


autor: ~krzycho 2012-10-08 07:19:50

avatar kolejny wygrany mecz ks drzewce.na wyjezdzie .amator mial karnego na 2 do 2.ale najbardziej lubiany przez lige pilkarz druzyny drzewiec wybronil.brawo.ponoc na kolejnym meczu bedzie monica belluci.hahahaha.


autor: ~Anonim - ulubiony nick wszystkich inter... 2012-10-08 09:48:17

avatar vikinglesniczowka.com


autor: Pietras1988 2012-10-09 12:52:07

Profil Pietras1988 w Futbolowo Żyrzyniak sprowadził tydzień temu Drzewce na ziemię. Sądzę, że w kolejnych meczach zdobędziecie max 4 punkty, chociaż nic nie wiadomo, bo Góra przegrywa nawet ze słabiakami...


autor: ~zlatanoo 2012-10-09 16:31:09

avatar Sprowadził na ziemie mówisz , dobra pierwsza porażka itp ale tak samo wisła z wami zremisowała i nikt nie mówił o sprowadzeniu na ziemie choć wy jeszcze słabsi niż Żyrzyn :P pozdro


autor: Pietras1988 2012-10-09 18:29:12

Profil Pietras1988 w Futbolowo Jesteśmy słabsi (przynajmniej teraz), ale puławski zespół był lepszy i w drugiej połowie dwóch ich bramkarzy grało w polu - poza tym wtedy jeszcze nie było tylu posiłków z pierwszego zespołu, jakie mają teraz (oczywiście tylko w meczach u siebie i wyjazdach w niedzielę). Nie oglądałem Was w akcji, ale wiem jedno - ta liga jest jeszcze słabsza niż rok temu i sądzę, że Wy jesteście na takim samym poziomie co w poprzednich sezonach.


autor: ~zlatanoo 2012-10-09 20:27:00

avatar własnie nie widizałeś , wiec średnio obiektywnie patrzysz ale mniejsza o to , prawda jest taka że Ks nie jest nastawiony na awans czy tego typu rzeczy ale irytuje gdy ktos ocenia zespół na podstawie poprzedniego sezonu , to po co grać kolejne sezony .


autor: Pietras1988 2012-10-10 10:07:27

Profil Pietras1988 w Futbolowo Z tego co wiem, to nie było u Was poważnych ruchów transferowych, więc pozwala mi to na taką ocenę. Wiem, że zespół ogrywa się z każdym meczem (nasz też), ale szczerze mówiąc graliście ze słabymi zespołami - jedynym dobrym był Żyrzyniak i to z nim przegraliście. Rok temu Smoki też były rewelacją, ale mieli dość łatwych rywali - Bobry, Poraj, Wy i zdobyli w tych meczach komplet punktów (przegrali w pierwszej kolejce, seria porażek zaczęła się od nas). Nie porównuję Was do Draco, bo macie trochę większy potencjał.

PS. Te buńczuczne wypowiedzi Waszego trenera to śmiech na sali.


autor: ~krzycho 2012-10-11 14:12:22

avatar pietras faktem jest ze drzewce do tej pory przegraly jeden mecz.a to buduje druzyne.daje jej pewnoscfaktem jest ze maja 18 pkt a w tamtym calym sezonie mieli 36.zatem jest roznica.spora roznica.i temu nikt nie zaprzeczy.a reszte pokaze boisko.


autor: ~boberek 2012-10-14 17:27:43

avatar Bobry Orły 4:0


autor: ~Animal 2012-10-14 18:48:46

avatar Mazowsze - Viking 4:2


autor: ~anonim 2012-10-14 19:46:40

avatar Wilki - Poraj 5:0


autor: ~anonim 2012-10-14 20:03:25

avatar ILE AMATOR ?


autor: ~Animal 2012-10-21 17:28:54

avatar Drzewce mają teraz troche mocniejszych rywali no i sie troche drużyna posypała chociaz myślę, że Wisła była wzmocniona


autor: danden24 2012-10-21 21:09:15

Profil danden24 w Futbolowo wisła była wzmocniona siedmioma zawodnikami z pierwszego składu i było widac róznice
wiecej na stronie wisły


autor: ~drongal 2012-10-27 20:15:23

avatar Dziś: Mazowsze - Orły chyba 7 (czy 8):0 się skończyło... "Widziałem (O)rła cień" - chyba utwór "na czasie", bynajmniej do nich aktualnej formy pasuje :-)


autor: ~rosol 2012-10-27 23:15:03

avatar bylo 7-0 ale moglo byc o wiele wiecej minimum 10 ;p
pozdr


autor: ~awa 2012-10-28 11:27:22

avatar Mecz Bobry Amator odwołany!!


autor: ~Piotrek 2012-10-31 16:15:13

avatar Orły od kilku sezonów słabo. Posypało się tam po spadku z okręgówki.


autor: Pietras1988 2012-10-31 16:58:39

Profil Pietras1988 w Futbolowo Po prostu odbija się czkawką ściąganie ludzi z innych miejscowości.


autor: ~anonim 2012-11-01 20:47:24

avatar a kiedy odbije sie czkawą cwaniaczkom z Konskowoli?


autor: Pietras1988 2012-11-02 00:30:17

Profil Pietras1988 w Futbolowo pewnie jak prezes straci pieniądze i zaczną odchodzić zawodnicy


autor: ~anomno 2012-11-02 09:00:29

avatar Powiślak za 2\3 sezony skończy jak Orły nie da budowac sie drużyny tylko i wyłącznie na graczach z zewnątrz , jest wiele takich przykładów ale to już problem Cwaników z Powiślaka :P .


autor: ~Animal 2012-11-03 21:26:56

avatar Orły jazda w dół bez trzymanki... heh


autor: Pietras1988 2012-11-03 23:00:36

Profil Pietras1988 w Futbolowo na ich przykładzie widać dobitnie, że też się odbija czkawka ściągania ludzi spoza gminy... Typowałem spadek któregoś z trio Orły-Draco-Bobry (ewentualnie Amator-Poraj) i jak na razie ta piątka jest na końcu. Nas typowałem na dziewiąte miejsce, ale mimo tego składu, stać byłoby nas na wygraną z każdym (no, może poza Wikingiem, bo na drużyny z Poniatowej nigdy nie mieliśmy patentu)...


autor: ~wow 2012-11-04 14:33:45

avatar Pietras ameryke odkryłeś! wymieniając pół ligi do spadku.. a o końskowole się nie bójcie:) tam kokosów nie płacą ;) a i tak ludzie tankować gaz będą:)


autor: ~Animal 2012-11-04 14:39:42

avatar Viking 4:1 KS Drzewce


autor: ~fromange 2012-11-04 20:54:31

avatar ta liga jest tak nie przewidywalana jak mało która nie wiem czy wynika to ze słabosci naszej ligi czy wyrównanego pozimou


autor: ~do anonima - KSP 2012-11-05 11:20:33

avatar Proponuję Ci raczej zająć się swoją ekipą, a nie szukać "dziury w całym" i zazdrościć innym tego, do czego doszli przez swoją grę. Życzę Ci, abyś w najbl. latach i Ty zebrał team, który po rundzie jesiennej będzie wiceliderem okręgówki! To wtedy pogadamy...


autor: ~Garbarnia Ave 2012-11-05 13:13:20

avatar Ja proponuje zeby ludzie zwiazani z KSP(suszek) nie madrzyli się bo wszyscy wiemy jak "sportowo" Powislak zdobył awans, a sytuacja w okregowce to kolejna zasluga $$ i pracy nowego trenera. Garbarnii nikt nie powinien pokazywac miejsca w szeregu. A na powislak to poczekamy ale za pare sezonow w A -klasie ;D


autor: Pietras1988 2012-11-05 16:52:02

Profil Pietras1988 w Futbolowo Ja nie lubię tego klubu z okręgówki, ale powiedzmy sobie szczerze - ta liga jest od kilku lat słaba, a oni wywalczyli sobie ten awans. Co do czekania kilka sezonów, to pewnie tak będzie, chociaż mimo wszystko mam nadzieję, że oni spadną, a my awansujemy...


autor: ~Animal 2012-11-05 19:59:56

avatar Coś w tym jest... zobaczcie taki Poraj. Przez tyle lat dostawali baty od każdego. Taka Góra to w każdym meczu wbijała im dwie cyfry ale oni zawsze grali swoimi. Może 2 chłopaków z Poniatowej jest. No i proszę... teraz są tego "owoce": Góra, Żyrzyniak, czy Orly poległy z Porajem :-)


autor: ~Mądrala 2012-11-05 20:14:29

avatar Żal wam dupe ściska że powiślak gra w okręgówce - chciał p. Suszek grac w okręgówce to gra i nikt mu tego nie zabierze.


autor: ~do Garb. Ave 2012-11-06 08:46:20

avatar Śmieszny jesteś jeśli sugerujesz, że Nasza sytuacja w tabeli to zasługa m. in. "kasy"... Zwróć uwagę, że to nie A-kl., żeby działy się tu takie rzeczy. A co do spadku, to kto wie, co się wydarzy. Może i tak być, że za parę sezonów faktycznie spadniemy, ale pocieszające jest w tym wszystkim to, że Wy na ten poziom w tym czasie raczej nie wskoczycie xD


autor: ~zyczliwy kibic 2012-11-06 21:52:13

avatar Powislak zostanie kurwa gdzieby nie gral, tak to mozna najlepiej skomentowac ;DDD


autor: ~papadopulos 2012-11-12 19:35:04

avatar co taka cisza| PORAJ brawo


autor: ~mazowsze 2012-11-13 10:33:23

avatar moim zdaniem najlepsza druzyna sa wilki Nie wiem jaka jest u nich sytuacja finansowa i kadrowa ale grajac z nimi spotkania towarzyskie widzialem naprawde zaangazowana mloda ekipe Tak bylo u nas pare sezonow przed awansem do okregowki Teraz wszystko sie posypalo najepsze pokolenie sie wypalilo a nastepcow na takim poziomie nie widac


autor: Pietras1988 2012-11-13 14:21:45

Profil Pietras1988 w Futbolowo Z nami zagrał najlepiej Wiking. Reszta meczów to głównie nie wygrana przeciwników, ale nasza przegrana.


autor: ~wyśmiewca 2012-11-14 09:32:13

avatar PIETRAS pomyśl człowieku co piszesz !!!!!!!!!!!!!!!!!! wszyscy słabi aby GARBARNIA MISTSZ :) i baty zbiera !!!!


autor: ~anonim 2012-11-14 09:58:47

avatar wilki grały wszystki mecze u siebie także druga runda bedzie dużo ciezsza dla nich! żyżyniak straci prawdopodobnie WRóTNEGO a to b.duza strata i ciezko bedzie tyle bramek na wiosne ustrzelic !!!


autor: ~ooo 2012-11-14 10:14:03

avatar Garbarnia mogła wszystko wygrać tylko a to brakowało skuteczności a to sedzie słaby no i tak sie stało że sie zesrało i tylko 13 punktów


autor: ~Garbarnia Ave 2012-11-14 16:41:42

avatar Runda była słaba bo tak wynikło z osłabień kadrowych Garbarnii i nie szukajmy nigdzie indziej niepowodzeń. faktem jest ze to przecietna dyspozycja całej drużyny. Zobaczymy co sie urodzi na wiosne a tym czasem wiadomosc z czatu Powislaka :
13.11.2012 20:54
Jeśli zebrałaby się grupa, która chce wspomóc drużynę dopingiem to Prezes jest w stanie ufundować Kibicom szaliki klubowe oraz inne gadżety w przyszłości


autor: ~ooo 2012-11-14 17:24:41

avatar hahhaha kupmy zawodników , kupmy kibiców , kupmy sedziów , kupmy awans wszystko mozna miec za pieniądze :P śmiezny jest ten klub i ten prezes


autor: ~do ooo 2012-11-15 13:31:12

avatar kupmy murzyna zapomniałeś o najważniejszym ha ha


autor: ~xxx 2012-11-15 20:45:12

avatar to jak jest smieszny to po chu* sie na jego temat wypowiadasz frajerze? pewnie kurw* przyjezdzasz na mecze powislaka i ogladasz a potem wypowiadasz sie tutaj. wypierdala* do siebie do Twojego miejsca A - klasy!


autor: ~ooo 2012-11-15 21:16:05

avatar śmiesznie śmiesznie i śmiesznie na meczu powiślaka nie byłem i nie chce bo jakoś mnie to wszystko śmieszy bo jest prześmiewcą tego rodzaju pomysłów typu kupmy sobie wszystko :P . widzę powiązanie z filmem skrzydlate świnie gdzie jeden z klubów chce kupić kibiców tu jest podobnie nie wiem czy móiłem śmieszy mnie ten wasz śmieszny klub i ten otyły prezes niech se coś opierdoli bo kiepsko wygląda , chyba nigdy w piłe nie gra i ma jakies kompleksy na ten temat


autor: ~do xxx 2012-11-16 21:56:08

avatar za mało ku**a - zdecydowanie jak na klasę wyżej


autor: ~xxx 2012-11-19 01:12:56

avatar gon sie buraku ;) zazdroscisz okregowki? w Garbarni w zyciu tego nie osiagniesz.. chyba ze wycofa sie 13 zespolow z a klasy i nie przydziela was do innej grupy tylko dadza wam awans w LZPN-ie :) 3m cie sie kopcie sie w czolo po wichurach na kartoflanych boiskach m.in. w Poniatowej;)


autor: Pietras1988 2012-11-19 01:40:14

Profil Pietras1988 w Futbolowo gościu z okręgówki, jak my graliśmy w dawnej IV lidze, to Wy się kopaliście w śmiesznych ligach, więc nabierz buraku (bo sam nim jesteś widocznie) trochę ogłady


autor: ~hah 2012-11-19 15:28:15

avatar wspomnij jeszcze czasy "Orłów Górskiego".. jak Garbarnia grała w IV lidze to Ty na gów*o mówiłeś "papu".. fajnie że pamiętasz jeszcze te czasy.. Carpe Diem :) żyj latami 80-tymi:) i początkiem 90-tych:) pzdr


autor: ~dajcie spokój 2012-11-19 18:16:15

avatar garbarnia powiślakowi nic nie jest winna i odwrotnie - więc dajcie na wstrzymanie - jak garbarnia grała w 4 lidze to za pieniądze pewnego oszołoma - Pietrek daj spokój - zajmij się kurowskimi problemami


autor: ~ooo 2012-11-19 21:40:25

avatar ma ktoś info co do tego puławiaka ?


autor: ~xxx 2012-11-19 22:30:45

avatar niech każdy myśli nad swoimi zespołami nad ich problemami i niech dąży do poprawy jakości gry i ogółem organizacji w klubie by potem móc się tym chwalić a nie wstydzić walkowerami. Garbarnia też kiedyś obrała drogę kasy i grała w IV lidze.. dlaczego Powiślak ma nie spróbować?? :) wiecie właśnie coś o Puławiaku czy Bojek znów jakąś famę puścił i na stronie umieścił?


autor: ~anonim 2012-11-20 15:40:20

avatar "niech każdy myśli nad swoimi zespołami"..."wiecie właśnie coś o Puławiaku czy Bojek znów jakąś famę puścił i na stronie umieścił?"


autor: ~xxx 2012-11-20 21:44:46

avatar co Ci nie pasuje anonim?? problemy jakies masz?


autor: Pietras1988 2012-11-21 00:29:03

Profil Pietras1988 w Futbolowo @hah, akurat matole śpiewałem na meczach IV ligi mając około 10 lat...


autor: ~mks 2012-12-01 11:51:18

avatar do Pietras1988: widzę, że ktoś powiązany z Głuskiem (t. st., wiem nawet, o kogo chodzi) już robi "przeszpiegi" chcąc link do meczu Topspinu z LOB-em II od Ciebie. A do meczu "bezpośr." pozostał niecały tydzień... MOBILIZACJA i jazda TOPSPIN, tym razem musi być "do przodu"!!! Powodzenia.


autor: ~frydert 2012-12-19 22:50:44

avatar podobno bobry mają się wycofać z rozgrywek - pewna informacja , pułąwiak zaś ma jednak wziąć udział w rozgrywkach


autor: Pietras1988 2012-12-20 22:02:54

Profil Pietras1988 w Futbolowo Wiem to od dłuższego czasu, aczkolwiek prawdopodobnie jednak obydwa kluby zagrają (Puławiak na 99,9%, Bobry na 80%).


autor: ~ffff 2012-12-20 23:38:06

avatar garbarnia zmieniła trenera ?


autor: Pietras1988 2012-12-21 20:45:52

Profil Pietras1988 w Futbolowo Gdyby zmieniła, to napisałbym to na tej stronie, a także na nieoficjalnej.


autor: ~toro 2013-01-30 19:24:28

avatar siemanko , z moich informacji do rozgrywek może nie przystapić drużyna z kowali i karczmisk ze względu na ciężką sytacjie finasową i brak chętnych zawodników po za tym duże osłabienia ma zanotować viking z tego co się dowiedziałem pół drużyny do poniatowej , wie ktoś coś wiecej ?


autor: ~anonim 2013-01-30 23:03:41

avatar Ja wiem więcej wszystko co napisałeś to stek bzdur wyssanych z palca. Nie wiem skąd bierzesz takie informacje ale może mnie oświecisz?


autor: ~toro 2013-01-31 17:12:53

avatar info o kowali od piłkarza z tamtego klubu , karczmiska od dawna chodźa takie pogłoski a viking mam znajomego w stali którzy mówił o planowanych transferach pozdro


autor: ~Animal 2013-02-04 09:28:32

avatar Na dziś dzień do być może piłkarze Stali zawitaja do Wikinga... po więcej info odsyłam na www.vikinglesniczowka.com Pozdrawiam


autor: Pietras1988 2013-02-07 17:31:13

Profil Pietras1988 w Futbolowo kurow-wiki.openhosting.pl/wiki/Grafika:G arbarnia_-_historia.pdf - moja historia Garbarni - niestety szczątkowa, ale są niektóre tabele z lat 70. i większość z 90.


autor: ~toro 2013-02-19 23:40:43

avatar kto na awans ? jak myslićie ? ja myśłe że awans wwalczy viking jedank druga bedzie wisął i to ona wejdzie bo viking nie ma możliwości wejść wyżej


autor: ~Boniek 2013-02-21 00:20:21

avatar KS DRZEWCE CZARNY KOŃ :))


autor: Pietras1988 2013-02-21 12:38:56

Profil Pietras1988 w Futbolowo Wg mnie ewidentnie Viking, drugie puławskie rezerwy, o ile nie będą olewały sprawy, trzeci Żyrzyniak. Jeśli chodzi o Garbarnię, to liczę na szóste miejsce (typuję nas i Vikinga na rycerzy wiosny)


autor: ~toro 2013-02-22 13:54:48

avatar Garbarnia 6 ? żartujesz tak ? 11 punktów do odrobienia ! nie ma szans a na awans zdecydowanie viking ! tylko z czym ? brak boiska , brak grup młodieżowych ! nie rozumiem jak to możliwe że grają 2 sezon bez grupy młodieżowej w a-klasie w której każdy klub ma posiadać tak ową


autor: ~anonim 2013-02-23 22:26:02

avatar a własnie , własciwie jak to jest możliwe i kto za tym stoi ?????? znajomosci i układy to jest to polskiej pilki zło


autor: ~zyzyniak 2013-02-23 22:29:34

avatar a wisełka też dostanie pare razy lanie jak na wyjazd pojedzie:)))) tylko żż


autor: ~Animal 2013-02-24 18:44:27

avatar A weź mi napisz proszę który artykuł mówi, że "trzeba" mieć drużynę młodzieżową? Ja bym stawiał na Mazowsze jako głównego faworyta. Jeżeli chodzi o Wikinga to myślę, że zadecydują 2 pierwsze mecz z Wisłą i Wilkami. Od ich wyników dużo będzie zależało.


autor: Pietras1988 2013-02-24 19:21:30

Profil Pietras1988 w Futbolowo @Animal: jeszcze dwa lata temu był taki przepis, można było na rok czy dwa lata odstapić od tego, teraz nie wiem jak jest. Z takiego odstępstwa skorzystały m.in. Orły. W okręgówce trzeba mieć (chyba, że coś się zmieniło) bodajże dwa zespoły młodzieżowe, a w klasie A jeden taki zespół.


autor: ~tooo 2013-02-24 21:11:05

avatar dalej istniej ten przepis wiec nie wiem jak to viking dostaje licencje na gre a okręgówka to juz chyba i tak za wysoko dla klubu bez perspekty , mojm zdaniem mazowsze na awans


autor: ~Animal 2013-02-25 12:53:31

avatar No dobrze... ale proszę o nr artykułu w regulaminie ktory o tym mówi. Bo ja sprawdzałem, przyznam, że tak pobieżnie i nie widziałem takiego zapisu.
Jeżeli chodzi o perspektywy Wikinga to się mylisz... no ale nie będe się tu rozpisywał bo być może nic z tego nie wyjdzie Do zobaczenia na boiskach!


autor: ~Animal 2013-02-26 11:29:17

avatar III. Kryteria sportowe (...) 2. zobowiązanie do uczestnictwa w rozgrywkach piłkarskich drużyn młodzieżowych w liczbie minimum (...) c) 1 - w klasie "A"!!
Klub seniorski nie posiadajacy wymaganej liczby druzyn młodzieżowych, może podpisać stosowne porozumienie z klubem wspołpracującym (nie posiadającym druzyn seniorów) mającym siedzibe w tym samej miejscowości lub Gminie co klub uczesniczący w rozgrywkach seniorskich itd...
Pozdrawiam


autor: Pietras1988 2013-02-28 21:15:00

Profil Pietras1988 w Futbolowo u Was chyba poza Stalą, Draco, Porajem i Wikingiem nie ma klubów, które grałyby w jakichkolwiek rozgrywkach, więc też odpada...


autor: ~toro 2013-03-29 11:11:42

avatar Jak myślicie kto na awans ?


autor: ~pech 2013-03-29 20:45:07

avatar Na szczęście nikt tego nie wie a jedynie można zgadywać.
Osobiście postawiłbym mamone na Mazowsze ale zwróciłem uwagę, że w każdym jednym rozegranym sparingu stracili min 2 gole. To tylko sparingi ale równie dobrze można by nie patrzeć, że w tych samych meczach wbili grubo ponad 30 goli.
Zupełnie inaczej prezentuje się Wiking. Strzela 1-3 gole ale traci mniej. Będzie ciekawie...


autor: ~Piotrek 2013-04-08 09:31:06

avatar No i zaczyna się ustawianie terminów spotkań pod pierwszą drużynę Wisły. Kiedy w Kurowie grali w sobotę w lidze??? :)


autor: Pietras1988 2013-04-08 10:29:58

Profil Pietras1988 w Futbolowo Dwa lata temu, rok temu chyba też był jeden mecz. Nie wiem, czym się podniecasz, skoro w IV lidze potrafiliśmy wygrać albo zremisować z pierwszą drużyną, a z drugą zremisować w tym sezonie. My jesteśmy gospodarzami, więc my ustalamy, proste. Co nas obchodzi, że pierwszy zespół gra w sobotę? Nic. Jeśli nie macie składu, to nie przyjeżdżajcie, nie będziemy płakać...


autor: ~Piotrek 2013-04-08 16:56:57

avatar Co ty porównujesz spotkania z przed 15 lat praktycznie gdy Wiesław lądował w Garbarnie kasę jak najęty.


autor: ~xx 2013-04-08 23:44:13

avatar Proste. Każdy ustawia mecze pod siebie. Co kogo obchodzi WIELKA wisła.. Garbarnia, Draco czy Poraj taki sam klub i może sobie ustawić mecz kiedy mu się tylko podoba. Jeżeli nie ma się ludzi do gry to się nie robi rezerw. Proste. a jak się ma to się ogrywa wszystkie wioski w A-klasie z palcem w zadzie. nie oszukujmy się poziom jest marny.. Więc jeśli Twoi pupile wyszkoleni w super klubie przez super trenerow nie potrafia wygrac z kazimierzem, kurowem czy inna ekipka to moze lepiej sie zastanowic co z tym szkoleniem w Wisle albo nie robic kukułki i wycofac ten pseudozespół nikomu nie sluzacy z rozgrywek. bez napinki.


autor: ~mov 2013-04-10 12:56:28

avatar Do Piotrek: nie rozumiem Twych sugestii, natomiast zgadzam się z Pietrasem i xx. Ta liga w większ. przypadków to czysta AMATORKA, więc każdy może ustalać datę konkretnego meczu pod siebie wtedy, kiedy mu to pasuje i nikt nie musi sugerować się tym, czy aby akurat w ten dzień nie gra 1-wszy zespół WISŁY... Więc Twe argumenty odn. tego, kiedy Kurów grał w sobotę w lidze, są po prostu śmieszne! Powiem jedno: chyba każdy przyzna mi, że nikt w tej lidze nie będzie miał szans w persp. sezonu powalczyć z Wisłą II, jeśli w większ. spotkań będzie dokładać po 5-6 graczy z 1-go składu, bo jednak różnica między poziomem II ligi a A-kl. jest dość wyraźna... I z tym nie ma co polemizować.


autor: ~mov 2 2013-04-10 13:09:47

avatar Także skoro w Wiśle tyle trenują (w porówn. do innych ekip A-kl.), to nikt nie powinien z tego robić problemu, czy terminy meczów Wisły kolidują ze sobą, bo rezerwiści nie powinni się nikogo tu obawiać. A skoro pojawiają się obawy, to oznacza to, jaki poziom prezentują. Pamiętaj Piotrek o jednym: o to, że WISŁA II może wystawić u siebie SUPER skład, nikt z rywali nie może mieć pretensji, bo to oczywiste, że gosp. biorą taki dzień, kiedy wolne ma II liga, także sprawa jasna. Więc idąc w 2-gą stronę (na zas. wzajemności i równości), to Wy nie powinniście komentować tego, co planują rywale; jak również próbować "naciskać" na przeciwników tak, żeby wybrali taką porę rozgr. meczu, jaka będzie pasować Waszym GWIAZDOM z 1-go składu. Tyle w temacie.


autor: ~Piotrek 2013-04-11 21:37:20

avatar Jeśli chodzi o to, to Wisła nie za bardzo ma możliwości wystawiać pierwszy skład w A-klasie. Przepisy.
Po prostu zapytałem się, kiedy grali mecz w Kurowie w soboty bo nie pamiętam. Mogę mieć tego nie pamiętać co?


autor: Pietras1988 2013-04-12 14:10:54

Profil Pietras1988 w Futbolowo Z powodu złego stanu murawy mecz z WISŁĄ II PUŁAWY zaplanowany na 13.04 (sobota) został odwołany. Na razie nie jest znany termin, w którym mecz się odbędzie.


autor: ~Orbit 2013-04-23 06:37:10

avatar Giza grał w Wiśle II No i weź to z nimi wygraj. Nawet Ci z rocznika 95' to chłopy po metr 90, są szybsi, lepsi technicznie i w ogóle... jedyne co może im przeszkadzać to zła nawierzchnia ale i tak będzie ciężko bo oni są jeszcze w takim wieku że im się na prawde chce :)


autor: Pietras1988 2013-04-25 23:19:54

Profil Pietras1988 w Futbolowo Nie oszukujmy się, na dziś oni są faworytami do wygrania ligi.


autor: ~Animal 2013-04-27 18:02:35

avatar Ale z Puławiakiem przegrali...


autor: ~neutralny kibic 2013-04-28 23:41:14

avatar Panowie wy tu dyskutujecie ze Wisla jest faworytem do wygrania ligi....samymi meczami u siebie nie wygraja i nie oszukujmy sie ta lige moga wygrac jedynie pilkarze drugoligowej wisly......a na marginesie wisla faworyt do wygrania a to Stezyca po cichu punktuje


autor: Pietras1988 2013-05-03 10:52:00

Profil Pietras1988 w Futbolowo Na chwilę obecną stawka jest wyrównana, więc w czubie każdy może wygrać z każdym.


autor: ~Piotrek 2013-05-10 09:27:44

avatar Wisła ma zbyt wąską kadrę na A-klasę i rozgrywki juniorskie. Jeśli grają podstawowi juniorzy z wygraną rezerw nie ma problemu. Gorzej jak zaczynają grać juniorzy czasem nie mieszczący się w 18 meczowej na spotkania w juniorach.


autor: ~garbaty 2013-05-10 16:49:15

avatar Garbarnia płacze razem z powieśniakiem... FINALE OOO FINALE !! PUCHAR JEST NASZ, 0:3


autor: ~heh zawiść Polska 2013-05-15 08:06:14

avatar chłopie w Twojej miejscowości nigdy nie będzie tak wysokiego szczebla rozgrywek pucharu Polski.. zazdrościsz chłopakom? Pokazali ze maja potencjał do ogrywania nawet wyżej klasyfikowanych ekip i to się chwali. Wyjdź na boisko pokaż jak potrafisz grać w piłkę nie tylko szydzisz z kogoś. A może wzmocnisz swoją Garbarnię, która prezentuje się niezbyt imponująco dół przesłabej A-Klasy...


autor: Pietras1988 2013-05-16 12:18:29

Profil Pietras1988 w Futbolowo Chyba nie znasz historii naszego klubu, bo graliśmy już na tym szczeblu (wtedy to był szczebel wojewódzki, więc wygralibyśmy dwa mecze więcej i byłby to ogólnopolski Puchar Polski). Zapraszam do obejrzenia sekcji "historia" (na górze strony oficjalnej)


autor: ~okręgówczak 2013-05-20 17:09:12

avatar Jako kibic jednej z ekip okręgówki chciałbym, aby awans z A-kl. uzyskały: z gr. I - Tęcza Bełż.; z II - Wisła II (byłby fajny mecz derbowy, choć na tą chwilę szanse są nikłe); ewent. w zamian jej - "czarny koń" rozgr. - Wilki W.; z III - Górnik Łęcz., a z IV - Lublin./Wieniawa II. A co z tego wyniknie, okaże się już niedługo na koniec sezonu...


autor: ~Animal 2013-06-01 08:38:32

avatar Jednak byłem w błędzie bo myślałem, że Mazowsze będzie najgroźniejsze w walce o awans ale wychodzi na to, że bić się będzie Wiking z Wilkami.
W jednym mialem racje pisząc po sparingach Mazowsza, że w każdym stracili min. 2 bramki... w ostatnich trzech ligowych stracili 20!!


autor: ~Faraon 2013-06-23 10:38:27

avatar Pogoń Trzebiesza to chyba nie zagra w A klasie, w każdym razie na ich stronie ktoś napisał, że ich na to nie stać. I na jakiej podstawie sądzisz, że może być po 16 drużyn w grupach?


autor: Pietras1988 2013-06-23 14:49:33

Profil Pietras1988 w Futbolowo Wiem, śledzę strony, ale być może znajdą pieniądze. Są takie plotki dotyczące 16 ekip, osobiście nie jestem za takim rozwiązaniem, bo nawet trzecie ekipy (m.in. Wy) wtedy grałyby w A, a już teraz niektóre kluby są nieporozumieniem na tym szczeblu rozgrywek. Pewnie wszystko okaże się jak zawsze - dopiero w sierpniu.


autor: ~abramow 2013-06-25 18:49:14

avatar w nast sezonie bedzie po 14 zespolow w A-klasie


autor: zlatanoo 2013-06-29 12:58:39

Profil zlatanoo w Futbolowo pietras dlaczego sądzisz że bedzie po 16 drużyn w a-klasie ?


autor: ~Faraon 2013-06-29 23:29:22

avatar Wyjaśniał dwa komenty wyżej ;) Ale raczej nie, po 14 to max. bo LZPN przygotował terminarz na 14 drużyn w A klasie. Po za tym 16 ekip na tym poziomie to wg mnie za dużo, raz że wzrastają koszty a dwa może być z terminami problem. Będą takie cyrki z pogodą jak tej wiosny i ... No w środy to się raczej nikomu nie uśmiecha grać, zwłaszcza jak ktoś o coś walczy.


autor: ~jarek 2013-07-01 22:04:30

avatar chyba pierwsze punkty drzewiec w kurowie zawsze było do tyłu brawo :)


autor: Faraon 2013-07-02 23:20:37

Profil Faraon w Futbolowo Pietras, wiesz coś o tym, że Wodniak ma zagrać w A klasie? To by oznaczało, że Pogoń zrezygnowała a z A klasy spadają 4 zespoły.

W takim wypadku: do I -Ruch i Wodniak (14), do II Serokomla (13), do III Pogoń i Tajfun (14) a do IV Niemce, Piotrcovia i Dys (15). Czyli kogoś by pasowało z IV do II przesunąć (Bogucin?)


autor: Pietras1988 2013-07-04 20:20:50

Profil Pietras1988 w Futbolowo Wszystko wskazuje na to, że Wodniak tak, ale Pogoń też, więc może ktoś zrezygnował z klasy A.


autor: ~toro 2013-07-12 10:42:14

avatar strona LZPN podaje w tabelach po weryfikacji że Amator zdobył 34 punkty co wiąże się z tym że Garbarnia kończy na 9 a Drzewce na 8


autor: ~KOKOSZ. 2013-07-12 13:58:57

avatar Strona LZPN podaje wynik jesiennego meczu Amator - Poraj (3:0, vo.) jako 0:0. I stąd ten błąd.


autor: ~toro 2013-07-13 03:23:10

avatar no dobra ale to LZPN weryfikuje te tebele i akoro jest to ofcijalnie przedstawione to może ten walkower nie został uznanny


autor: Pietras1988 2013-07-13 14:15:50

Profil Pietras1988 w Futbolowo Co roku są cyrki z tabelami końcowymi. W tym roku powalił się im mecz Amator - Poraj, a Bobry dostały walkowera z Wisłą II, chociaż nic o tym nie wiedzą...


autor: ~Faraon 2013-07-22 20:12:14

avatar Świdniczanka zagra w B klasie, więc ktoś powinien wskoczyć na ich miejsce. Wiesz może kto? Sygnał Lublin i tak zostaje bo Lublinianka II się wycofała. Z pozostałych spadkowiczów najwięcej miały Trawniki, może one? Wiesz co w końcu z Opolaninem?


autor: Pietras1988 2013-07-23 11:19:04

Profil Pietras1988 w Futbolowo Trawniki wg komentarzy na stronie Viru się utrzymali, więc pewnie prawdą jest wycofanie Lublinianki i Świdniczanki. Opolanin podobno też nie zagra w A.


autor: ~Faraon 2013-07-25 17:17:23

avatar No i wszystko jasne. Lecą Orły, Świdniczanka i Trawniki. Zostają Roztoczanie, co jak dla mnie jest ... śmiechu warte.


autor: Pietras1988 2013-07-26 10:14:48

Profil Pietras1988 w Futbolowo No i leci Lublinianka II. Co do Roztoczan, to też dla mnie parodia...


Dodaj swój komentarz

Autor: Treść:pozostało znaków:

Tabela ligowa

A-klasa » Lublin II

Reklama

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 1

Wyniki

Mecze sparingowe

Statystyki drużyny